miércoles, 5 de marzo de 2008

Argumentario de la lengua aragonesa

En el blog en aragonés O chemeco d´as parolas, vemos éste didáctico e interesante argumentario de la lengua aragonesa, para el que se pide difusión. Un pequeño aporte a la defensa de nuestra lengua y del patrimonio cultural aragonés. Vaya desde aquí mi felicitación para el autor. Escribe.
Iste ye un argumentario d'a Luenga Aragonesa, pleno d'argumentos y respuestas ta as afirmazions en contra de l'aragonés más comuns que se pueden sentir. Ye en castellano y destinau a usuarios d'a luenga, profesors, alumnos, asoziazions u simpatizants. En a zaguera fuella anima a que se faiga publico, que se difunda (webs, asoziazions, clase, meyos de comunicazión) y tot. No ye o primero ni tampoco no será, segurament, o zaguero; pero ye a primera begada que se fa en un formato y estructura asinas, de buen difundir (copia y pega en a tuya web a ruta URL), lo podetz baixar, nimbiar por correu, impreso, continar una campaña u o que queratz. Comparto todas as respuestas y me pareixe una muit buena ferramienta, tos animo a leyer-lo (y aprender-lo!).




Aprovechando que el artículo va del tema, cuelgo el magnífico reportaje de Chorche para Aragón TV sobre el aragonés. Conociendo tu cultura, es más fácil apreciarla y defenderla.

No hay comentarios:

De pancartas y señoros

 El Real Madrid visitó El Sadar y una vez más Indar Gorri se hizo notar. Gente anclada en la época de cuando tiraron el petardo a Buyo y que...